søndag den 19. januar 2014

Grød

Inspireret af Jane Faerbers Instagram har jeg simpelthen forsøgt mig med grød i dag. Jeg synes, ærligt talt, at det lyder temmelig nasty at lave grød på æg, men jeg blev faktisk ret så positivt overrasket! Jeg lavede den på en stor skefuld kokosfibre, 1 dl fløde, 2 æg og lidt kokossukker som jeg piskede sammen i en lille gryde og varmede op. Da det var grødkonsistens, gav jeg den et skud vanillepulver, lidt hakkede mandler og banan. Mums! Nåede lige at smage et par skeer, før manden min overtog skålen og spiste rub og stub med stor fornøjelse:-). Det kan være rart med et alternativ til kakaomælken, som plejer at være min morgenmad. This will do!
Nu er jeg forresten også kommet på Instagram. Jeg hedder Marissr. Så må vi se hvad det er for noget...;-).
God søndag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar